تبلیغات
وب لژیون راهنما آقای ایرج ورمزیار - ۸تکنیک غلبه بر ناامیدی
وب لژیون راهنما آقای ایرج ورمزیار
کنگره 60؛جمعیت احیای انسانی کنگره ۶۰ (مقالات ،نوشتارها ومباحث لژیون 21)
صفحه نخست       پست الکترونیک          تماس با ما              ATOM            طراح قالب
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره وبلاگ


آنچه باور است محبت است وآنچه نیست ظروف تهی است
این وبلاگ سعی دارد گامی هر چند کوچک در رابطه با پیشگیری مهار و درمان اعتیاد را در اختیار مصرف کنندگان مواد مخدر خانواده های آنها و همچنین کسانی که خواستار رهایی از بند اعتیاد می باشند قرار دهد.
بیایید این آتش ویرانگر را مهار کنیم!

مدیر وبلاگ :مسافر ایرج ورمزیار
نظرسنجی
مطالب وبلاگ برای درمان اعتیاد چقدر مفید میباشد؟






به نام الله قدرت مطلق

" ۸تکنیک غلبه بر ناامیدی "

سلام دوستان، توحید هستم یک مسافر




۱)از خودسوال کنید که چه کاری دراین شرایط جواب می دهد

حتی زمانی که احساس می کنید هیچ کاری از دستتان بر نمی آید،به دقت فکر کنید و مطمئنا یک راه پیدا میکنیدکه به شما کمک کند.بامطرح کردن این سوءال خودتان رااز دایرهی منفی گرایی ها نظیر "واقعا"ناامید کننده "است ،نجات داده ایدومی توانید برروی نکات مثبت تمرکز کنید.

۲)رکورد کارهای خودراثبت کنبد

هرکاری راکه با موفقیت انجام میدهید یادداشت کنید.اگر این کار رابه صورت ماهانه انجام دهید آن وقت می توانید دریابیدکه درطول یک ماه تا چه حد پیشرفت کرده اید.خودتان هم از میزان موفقیتهایتان شگفت زده خواهید شد.

۳)برروی عملی کردن آرزوهای خود متمرکز شوید.

هدف اصلی تان رادرذهن خود تجسم کنید .نتیجه مورد علاقه ذتان چیست.گاهی اوقات دوروبرمان آن قدر شلوغ می شود وخودمان راسرگرم حل درگیری ها و مشکلات پیش پاافتاده می کنیم که یادمان می رود هدف اصلی زندگی مان چیست .سعی کنید تا آنجائی که می توانید از پرسیدن این سوءال :( چراچنین اتفاقی افتاد.)پرهیز کنیدُ چراکه پرسیدن این سوءال شمارادر گذشته نگه داشته وجلوی پیشرفتتان رامیگیرد.

۴)هیاهو را کنار بگذارید وساده سازی رارواج دهید.

زمانی که برای حل مشکلی در حال تلاش هستید ُممکن است آن قدر درگیر یافتن راه حل شوید که ناخواسته کارهای جانبی بسیار زیادی رابه آن اضافه کنید وبا خودتان هم تصور کنید که ممکن است این موارد به شما کمک کند.شما همیشه چند ق انتخاب متفاوت دارید .فقط کافی است برروی راه های مختلف تمرکز کرده وآن ها رادر ذهن تجسم کنید.

۵)راه حل های چند جانبه

شما همیشه چند حق انتخاب متفاوت دارید. فقط کافی است برروی راه های مختلف تمرکز کرده وآن ها رادر ذهن تجسم کنید. به خودتان بگویید که من باید به عنوان مثال ۸ راه حل مختلف برای فائق آمدن بر مشکل فعلی خودم پیدا کنم .تنها دانستن این مطلب که شماراه حل های متفاوتیژیش روی تان قراردادرند به شما کمک میکند که احساس بهتری پیدا کنید .بر طبق لیستی که تهیه کرده ایدانتخابهای متفاوت انجام دهید وکار خودرابرروی برنامه دنبال کنید.بهتر است بیشتر آن وقتی راکه میخواهید صرف نگرانی وترس ومنفی بافی کنید صرف مثبت اندیشی کنید.

۶)اهل عمل باشید.

شما زمانی که به ناامیدی می رسید معمولا"شورو اشتیاق اولیه ی خود راازدست می دهید ودیگر حتی تمایلی ندارید که به موضوع مورد نظر فکر کنید. مسئله ای که برای تان ژیش آمده دشوار است .از آن ناامید شده اید واحساس می کنید که نم یتوانید کار به جایی ببرید .بنابراین هرکاری که شما رااز آن دور کند برایتان جالب تر به نظر می رسد ودریک چنین زمانی به دنبال این هستید که هرطور شده از کار اصلی طفره بروید اما اگر اهداف از پیش تعیین شده را داشته باشید ومسیر مناسبی رابرای خود انتخاب کرده باشید گذر ازاین دست اندازهای کوچک نباید شما راخسته وناراحت کند.همانطور که توماس ادیسون گفته :بسیاری از افراد شکست خورده کسانی هستند که متوجه نبوده اند تاچه اندازه به اهداف خود نزدیک شده اند.

۷)تجسم نتیجه مثبت

بهتر است بیش تر آن وقتی را که می خواهید صرف نگرانی وترس ومنفیبافی کنید صرف مثبت اندیشی کنید بزرگترین قهرمانان ورزشی جهان خودشان را درحالی تجسم می کنند که بدون هیچ گونه عیب ونقصی مسابقات مختلف رابه نفع خود به ژایان می رسانند. هیچ جایگاهی برای شکست در ذهن این افراد وجود ندارد این درست همان چیزی است که شما هم باید به آن برسید. خودتان را ببینید که به آرزوهاواهدافتان می رسید. خودتان راتصور کنید که به آرزوهایتان رسیده اید چه احساسی دارید چه می گویید بروی این کار وقت بگذارید این امربه شما امید می دهد تا راه تان راادامه دهید.

۸)مثبت باقی بمانید

معمولا"موارد مختلف به آن اندازه ای که آنها رادرابتدای کار می بینید بد نیستندگاهی اوقات چیزها بدتر ازآن چه هستند به نظر می رسند تنها به این دلیل که ما خودمان خسته هستیم واز نظر ذهنی آمادگی نداریم . کمی استراحت ونگه داشتن حس شوخ طبعی می تواند به شما کمک کند .این گونه احساس ها به سرعت ازمیان می روند وشما مجددا"به حالت عادی باز می گردید.یک ذهن باز خیلی راحت تر می تواند راه حل های متفاوت پیداکرده وآنهارابه کار ببندد تا یک ذهن کسل وخسته .یک ذهن ناامید به همهچیز این طور نگاه می کند(فایده اش چیست )به هرحال باید هم چنان بدانید که گزینه های مختلف چه هستند وبر طبق برنامه هریک راامتحان کنید هدف شما این است که راه حل مناسب را انتخاب کرده تمام حواس خود را روی آن متمرکز کنید وسپس عکس العمل مناسب نشان دهید.

تهیه و تنظیم: مسافر توحید ره جوی لژبون21




نوع مطلب : کتاب عبور از منطقه 60 درجه زیر صفر، وادی ها، جهانبینی، مطالب آزاد، 
برچسب ها : درمان اعتیاد، 8 تکنیک غلبه بر نا امیدی، غلبه بر نا امیدی، کنگره60، ایرج ورمزیار،
لینک های مرتبط : درمان سیگار راهنما: آقای ایرج ورمزیار،
          
یکشنبه 20 اسفند 1396
دوشنبه 28 اسفند 1396 01:56 ق.ظ

Thanks a lot, I appreciate this.
cialis 20 mg cut in half cialis generique 5 mg cialis cipla best buy india cialis 100mg cost cialis kaufen cipla cialis online buy generic cialis canadian drugs generic cialis prices for cialis 50mg cialis kaufen
جمعه 25 اسفند 1396 09:55 ب.ظ
بااحترام...از ثبت مقاله شما لذت و چیز یاد گرفتم موفق شاد باشید ...یاعلی
دوشنبه 21 اسفند 1396 10:14 ق.ظ
خیلی دوست دارم تبادل لینک داشته باشم.بهم سر بزن اگه خوشت اومد تبادل انجام بده
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر





آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :

فال حافظ

امکانات جانبی